Backpacker

Blir inte mycket skrivet här nuförtiden... Visste att denna sommar skulle bli utav en lång och evig backpacking resa. Har levt i resväskan konstant och sett många olika ställen och träningsterränger. Har varit en riktigt kul sommar som fortsätter med att resa mot Stockholm ikväll för att sedan fortsätta mot Båstad på träningsläger med klubben imorgonbitti :)) Blir inte mycket tid över till datorn alltså, vilket ju inte är hela världen :) Har aldrig haft en såhär bra sommar tränings- och upplevelsemässigt. Har varit frisk hela sommaren och haft humör och glöd uppe hela tiden. UNDERBART SKÖNT! Nu ska det bli riktigt kul att få umgås med alla sköningar i klubben i en vecka och kräma ur det sista ur kroppen innan skolan börjar nästa måndag. Ha det gött!
 
Måste bara meddela att jag också för första gången i mitt liv ätit abborre idag :-D Supersmarrigt! 5 av 5*
Jag, Tilda, Mami och pappi blev bjudna till grannarna på middag i deras supermysiga sommarstuga igår! Hur mysigt som helst. Riktigt god mat och kul att se dom :)
Vi kollade på en föreställning av Peter Carlsson efter middagen. Vilken sjuukt skön gubbe det är, och vilken talangfull musiker!! Finns inget han inte kan sjunga eller spela tror jag. Många skratt bjöd han iaf på i bredaste dalmål ;D
Jag och tilda var till IKEA igår förmiddag också och handlade lite till våra lägisar som vi flyttar in i nästa vecka :)) Toaletterna gjorde iaf vår dag. Hur kul är det inte att kunna gå samtidigt båda två liksom haha ;)
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback