Första veckan på skidgym

Nu har jag börjat livet som 4a på skidgym. Det känns verkligen konstigt att vara äldst i skolan och på skid. Jag kommer ihåg hur stora jag tyckte att 4orna kändes när jag började ettan. Hur mycket man liksom såg upp till dom med skräckblandad förtjusning. Nu är iaf jag en såndär läskig fyra och ska försöka göra mitt bästa för att vara en så bra förebild som jag bara kan. 
Har också lagt upp schemat för denna termin och insett att det kommer att bli FETT chill. Men 3-5 lektioner i veckan kan jag konstatera att träningen kommer att vara det som ligger i fokus detta år. GÖTT! Man har ju hört att det kan bli så att man blir förslappad med så lite att göra i skolan, men nejdå. Jag ska nog se till att hålla mig sysselsatt med annat ;)
 
Första veckan har levererat finfint väder, sköna träningspass, återföreningar och roliga aktiviteter med de nya "nollorna" :-) Skidgymfamiljen i år kommer att vara grym även fast jag saknar sönder dom som lämnat oss!! :-(
Nu ska jag se till att detta år blir det allra bästa skidgymåret :-D <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback