G3 och skoldag

Började dagen med att gå upp tidigt även fast jag skulle kunna haft värsta sovmorgonen... Anledningen var att jag var hos Magnus som skulle upp 6.00 för att dra till Uppsala. Han flyttar dit idag vilket är riktigt kul för honom. Han ska påbörja sin elitsatsning i tennis med några andra duktiga spelare och jag tror att han kan bli riktigt bra bara han orkar satsa tillräckligt länge. Han är typ fett grym!! Lite tråkigare för mig som inte kommer att se honom hela veckorna, menmen ;)
 
Vid 10 hade vi morgonstyrka med skid och styrketeknik samt G3 stod på schemat. Kändes helt ok på G3 testerna och det var kul att få en liten check på hur man utför alla styrkelyft i gymmet. Lite obehagligt när man inte vet om man gör helt korrekt när man ska börja lägga på tyngre vikter. Men nu är jag godkänd så nu är det bara att börja biffa på :-D
 
Nu har jag också precis haft första samhällslektionen och tro det eller ej men jag är fasen taggad på skolan nu :)) Har längtat lite efter att få börja plugga lite nu när jag vet att det inte kommer att bli så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback