Flyter fram

Idag har varit lite av en "mysa i soffan dag"! Vaknade efter att ha fått sova ut ordentligt. Satt mig i soffan och hade frukost och plugg mys innan jag gick till skidgym på "klassmöte" inför morgondagens öppet hus i skolan. Efter mötet gick jag tillbaka till skolan, pluggade lite till inför dagens samhällsprov, gick och åt lunch med Emma och hade provet. Nu sitter jag återigen här i soffan efter ett prov som kändes riktgit bra :) Har faktiskt hunnit städa lite här hemma också. Så nu ska jag nog dra en sväng in till stan och fixa lite inför veckans höjdpunkt, fredagsmyset!! 
 
Var och hälsade på min Magnus från i onsdags till igår i Uppsala. Jobbigt att vi inte han träffa varandra längre, men man får vara glad över det lilla! Imorse vid typ 6 flög han ner till skåne för att tävla lite Tennis!! Matchen börjar typ nu och jag håller mina tummar för att han spelar som en Gud :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback