1 week of chillichill 2.0

Veckan som varit!
måndag: åkte hemhem pga too förkyldig to be in skolän!
tisdag: soffläge
onsdag: soffläge + konstruerade en egen golvlampa som snart är klar;) + sushikväll
Lampishen på plats i Mora snart färdig :)
 
torsdag: Till Magnus och hälsade på i Uppsala :))))))wiwiwiwi
I hans soffa med några tofflor jag hittade som han tyckte var äckliga. Fick inte ha dom mer... buhu... 
fredag: åkte mot Mora med mammi för en helg som egentligen skulle bestå av helgläger men som för min del nu mest består av vila. chill. slappning. Är en sk. föräldrarhelg med lite möten å föreläsningar å så:)
Mös till Idol med mammi, sistah och adoptivsyrran (ellen "systersambosuperhero") till mammas påkostade gofika med glass å godis å frukt med chokladdopp å grejor<33<3<3
Idag, fredag: jordgubbar till frulle(!!!!??!?!?:-))) + mysamysamysa soffa, bortskämd av mamma lunch + föreläsning träningslära och filosofi + mysamysa soffhäng chill igen!
Min fina låtskrivarbok<3
 
Gosigos med min bästa vän
So long u sick people!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback