Bara jobbigt och dötrist

Förkylningen har verkligen bestämt sig för att stanna kvar i mig… kände mig typ frisk igår och hyffsat pigg när jag vaknade imorse, men nu på eftermiddagen har det varit "som vanligt" igen! Kul att det tom har blivit som vanligt… usch å fy vad tråkigt det är att vara sjuk!! Man blir så depp av att inte få sin dagliga dos lyckokick man får av träningen. Torkar också ut lite socialt när jag är sjuk. Det är ju inte det lättaste att gå på ett skidgymnasium när man är lite krasslig iaf.. ingen som vill veta av en ;) men det är ju inte så konstigt! Vem vill riskera att bli sjuk liksom!? Nej, INGEN! För det suger verkligen. Och så saknar jag Magnus…. jättemycket!
Kanske ska göra som Magnus sa, köpa mig en B&J och se en bra film :--) Får bli imorn!! Nu ska jag sova. Sova är bra. Det blir man frisk av!!! Godnatt från en less missbrukare som inte fått sin drog på snart 10 dagar :S Hur najs ser inte det här ut då----v Amajgad!! Ge mig snö föffaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback