Helg

"Lever den här bloggen än?" kanske ni tänker. Ja, på begäran av min kära mor ska jag försöka skärpa mig och hålla henne uppdaterad om mitt liv igen ;)
 
Helgen i bilder:
Magnus match i Falun i lördags
Åkte och slog några bollar på ranchen när vi kommit hem till Morish igen från Falun :D Vann puttävlingen vilket jag är mycket nöjd med. Fick många kommentarer på min teknik... förstår inte vad Felix och Magnus snackar om?!?? Jag tyckte jag var grym! Alla bollar satt och flög iväg som dom skulle ;) Jag har bara en väldigt egen stil.
Fick vara coach åt mina mycket duktiga pojkar! Bäst att alla passar sig i vinter för Felix som visade högform allra första gången han stod på ett par rullisar!!!
 
I söndags kollade vi lite innebandymatch! Mora tjejorna visade Sala att dom var bättre och tog hem segern :D
Min muppis :* som nu har åkt tillbaka till Uppsala för att kötta lite igen!! Hejja dig du är bäst! Träna inte ihjäl dig bara<3 Saknar dig redan.
 
En bättre helg
 
-Big B
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback