IDOL audition och Terminstart

Idag har varit en dag med mycket känslor på en och samma gång. Förväntningarna på denna dag har byggts upp under flera månader och nu när den ÄNTLIGEN var här kändes det bara helt sjukt. Idag var dagen som skulle bli en helt jä..a underbart bra dag. Och det har den varit ända till jag insåg att dom hade klippt bort min auditon till Idol ur programmet, från när jag sökte under den turné de gjorde i våras.
 
Har gått hela sommaren och oroat mig för att inte avslöja hur det hade gått i programmet, har legat sömnlös många nätter och tänkt på hur dom hade tänkt framställa mig som person när programmet väl skulle börja sändas nu till hösten. Det har varit en jobbig tid som jag ÄNTLIGEN skulle kunna lägga bakom mig när nu alla skulle få se mig i tsändning så att jag själv skulle slippa behöva svara på kluriga frågor.
 
Tillsammans med denna spänning som legat som ett moln över mig under det närmsta halvåret så har jag samtidigt varit nervös och förväntansfull inför den utbildning jag idag påbörjat vid folkhögskolan i Lillsved. Hur kommer jag att trivas? Kommer jag att få många roliga vänner? Vad innebär det att vara PT och hälsocoach? Hur kommer dagarna se ut? Kommer jag att orka? 
 
Låg sömlös hela natten inför dagens upprop :S
 
Men det visade sig att människorna här är helt underbara!!! Stället här på Värmdö som ligger precis vid skärgårdens vatten är helt MAGISKT fint och upplägget verkar vara helt perfekt för mig som person. Jag kommer inte behöva vara rastlös EN SEKUND.
 
All den eufori jag har känt under hela dagen dog lite smått ut när IDOL programmet led mot sitt slut och jag faktiskt insåg att dom tänkte skita i att ta med mig. Att jag inte var tillräckligt viktig att ha med i deras lilla produktion. Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så besviken som jag blev.. men nu sitter jaghär med facit i hand lika hjärndöd och tom som jag kan tänka mig att någon som just fått sitt hjärta krossat känner sig (kanske överdrivet jag vet inte, men jag är en känslomänniska). Känns förjävligt. Lite PR kunde man väl fått ändå.
Bara att bryta ihop och komma igen och visa att jag faktiskt var värd lite TV-tid!!!
 
TACK OCH TACK OCH TUSENTACK till alla mina underbara vänner som gratulerar mig för GULDBILJETTEN! Ni förstår inte hur mycket det betyder att få den bekräftelse och kärlek som ni ger mig <3 Älskade underbara ni, utan er vore jag inget och ingen!!! ÄLSKAR ER!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback