ANTON 18(!) ÅR

Idag är det inte bara en tråkig dag pga. 11 september attacken och allt det där trökiga nejnejnej.. Idag är en bra dag för idag blir Antepante Hedlund hela 18 år!! Woopwoop! Även fast du är den som kan gå mig på nerverna och reta sönder mig, så är du faktiskt också en av dom man skrattar mest åt av alla här på skidgym! Hahaha din dryge knäppis! Tror att din dag har varit bra hittils och nog kommer den att bli lika bra i kväll på er killdejt också ;) Tänker komma in och tigga lite tårta av dig sen :D GRATTIIISS KOMPIIIS!!!! :DDD 18 FÖFAN! Inge mer plankning för din del, nu är det bara att köra på! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad ska du göra för projektarbete? :)

Svar: Hejsan! :) Jag har inte bestämt mig än. Hade tänkt göra detta under mitt fjärde år. Men någonting med fokus på skidor har jag tänkt mig iaf :)
Linnéa Björn

2012-09-12 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback