Fartperiod

Nu har jag kört igång med höstens första fartperiod :D Dagens förmiddagspass var också första intervallpasset efter min förkylning. Kändes oförväntat bra. Tror inte att det hann hända så mycket på de dagarna jag var förkyld vilket är en jäkla tur (Y) Nu ligger jag här i sängen helt sluuut och väntar på att lunchen ska bli klar (älska att vara hemma och få service ;). Taggar också inför eftermiddagens intervaller som också ska köttas igenom :)) Efter dom blire till å kolla på Sam o Zacks fotbollsmatcher, dom ska tydligen spela två på raken idag :) Det blir kult! Sen bär det av hemåt Mora igen för att packa inför nästa veckas "forskarläger" i Vassbo.. kult eller nåt..! Herrå, nu ska jag sova lite innan lurren.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Kör hårt tror stenhårt på dig

2012-09-16 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback