Hockeymatch och Dödskallar

Häy! Idag så åkte jag, Julia, Elsa och Kalle till Leksand för att hejja på Elsas och Julias kompisar från Mjölby i deras hockeymatch. Det var finalen i nån cup som dom har spelat nu i helgen (Y) Det var kul att dra iväg en sväng. Blir inte till å göra så mycket annars när man är förkyld. Efter matchen då vi väl var i Leksand så åkte vi hem till Kallis och The Dyvik Family! :D Kul å träffa Jörgen och Britt-Marie en sväng :) Vi blev bjudna på fika och jag passade på att vara lite i min bästis Annis rum hihi. Fatta att jag var hem till Annabanana utan henne. Skumt! Efter att ha rotat igenom alla hennes saker, läst hennes gamla dagböcker, kraschat hennes prylar och rivit ur hennes garderob över hela golvet (fingrarnaikors) for vi vidare mot Sågmyra och lager 157. Idag hade de inte så mycket att bjuda på som var i min smak, men hittade en efterlängtad dödskalle sjal som jag letat efter ett tag :DD Fett najzz! Utslitna satt vi oss i "Lådan" som Kalles bil så fint är uppkallad och drog oss tillbaka till Mora. Var så stört åksjuk idag, brukar komma i perioder det där. Men räddningen blev att jag somnade utan så stor ansträngning på vägen hem trots de krokiga vägarna från Leksand och hemåt. Nu sitter jag här i soffan och myser lite med min nya sjal. Strax bedtime :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback