REHAB för en träningsnarkoman?

Har precis varit på en föreläsning om infektioner i näsa, öga, mun. Mycket passande då jag lyckats dra på mig en skitförkylning..... Ska iaf bara "chilla" ett tag nu och knarka ingefära te och halsdukar så att den är över lika snabbt som den kom. Så går det när man inte lyssnar på kroppen ordentligt antar jag, som vi fick höra under föreläsningen. Även fast man försöker hitta andra vägar än att vila, så är det i slutändan alltid det enda svaret. Så nu är det bara att slappa på, kanske är bra att låta huvudet börja längta och plågas lite efter att träna. Kanske är ganska bra att få låta träningsnarkomanen inom mig verkligen visa att detta inte är okej och ninjakicka alla virusar i mig! Who knows. Only the future can tell höhö! Tjo brudz och grabbz have a najz evening. Det ska iaf jag ha med mina mysigaste och skönaste kläder! Mamma tipsade om att hon brukade göra någon slags meditation för cellerna -.- fråga mig inte.. hon är en liten knäppis (ily mammis). Kanske är värt ett försök ändå ;)
Gday /B
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback