Lägerlyx i bruksdelux!

Nu har man landat hemma i Ingolsbenning igen efter en helt sjukt bra lägervecka i Världens bästa Bruksvallarna. Man blir bara så sjukt glad i hela kroppen av att vara i Bruks och man kan verkligen njuta av allt allt allt.. Jag ÄLSKAR verkligen fjällen. Jag skulle kunna bo på en fjälltopp och sitta och meditera hela dagarna hehe.. men det är faktiskt så sjukt himla skönt. Det var riktigt sorgligt att lämna alla underbara skidisar idag för lägret gick så sjukt snabbt. När man börjar lära känna alla på riktigt då ska lägret såklart vara över.. Mitt huvud ville verkligen vara kvar men kroppen var mindre villig och skapligt trött och sliten. Blev en lång välbehövlig tupplur i bilen hemåt. Bodde med världens bästa Björkii och vi hade fett sköjj tillsammans med alla andra på lägret :D Tänk vad många vänner man skaffar sig över hela Sverige!!?!! HÄRLIGT!
Jag har kommit på att Norrländska är fasen en sjuukt skön dialekt! Jonni, Sofia, Jacki och ni andra norrlänningar JAG DIGGAR ER!!!
Skapligt nice att vakna upp till den här utsikten!
..hämnden är ljuv Jackie ;)
Skönt att komma hem och hitta en sån här liten Dracula i huset...
Nu när jag och brorarna äntligen har fått ut lille fladdris med hjälp av handdukar och håvar ska jag ääntligen gå och lägga mig. Tror jag tom ska försöka slå mitt sovrekord. GODNATT ALLA FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback