Skolstart, Helghäng och snart LONDON!!!!

Idag började skolan på riktigtriktigt med RIKTIGA lektioner! phuussst.. redan läxor fattar ni läxor!! Jaja.. nu är jag med mina bästisar Emma Björki och Anna Banana på stenis. Vi har varit en sväng in till stan för att handla lite till en av Anniis specialiteter BACONRÖRA! najzz, gott vare! Vi har också gjort en tårta som vi ska ge till Gustav när han kommer hit för att han fyller år snart.
Imorgon ska jag springa Vasa-staffeten som inhoppare för bästa eve som har fått körtelfeber :(((((((((( stackars Shallee!! Men jag är feeett taggad och ska springa mitt bästa på den avslutande sträckan in över mållinjen!
Nu så sitter jag i Björkis rum medan dom fixar sig lite hehehe...
FÖRRESTEN!! På söndag drar jag till Bivilajnen och på måndag åker jag med klassen till LONDOOOOOON!!! Det ska bli hur kul som helst och vi ska ha världens bästa vecka där med en massa kuligt och shopping :DDD
Justprecisnu från 20C (Emma och Annas crib)
Kiiingeeeen kom och skrämde ihjäl oss.....:O
Peace out från stenis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback