Mumsigt julbak 2dagar i rad!

Hejhejhejsan och GOD JUL! Så känns det iaf här på torpet! Igår så bakade jag, Norski, Moa, Lukas och Sarah pepparkakor! :D Allt gick finfint tills vi glömde sista omgången i ugnen (som såklart var mina pepprisar :/)! Men vi var lika glada för det för vi fick till 2 riktigt snygga pepparkakshus (Y)
IDAG (ikväll) så kom jag hem och då var Maja, Anton och Gustav i full gång med att baka lussebullar (mmuums) så jag fick vara med på ett hörn och baka lite! Med DJ nyrre som höll igång riktigt grym julmusik så var stämningen på topp! Ja, den kan ju inte vara annat med Anton och Nyrres sjuka humor höhö...
Nej, här kommer lite bilder...
Och så de av den lite mörkare nyansen...
Så till dagens bakning...
Hejdå nu ska jag fika lite :))

Kommentarer
Postat av: Bonden

Smickrande att ni lägger ned tid för att vi också ska få vara med vid pepparkakshuset :)

2011-12-06 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback