Accepterar ni det?

Jag räknade ut att min kemilärare sa det minst 15 gånger under lektionen. HahahaHhAHa höll på att dö av skratt när hon sa det hela tiden! Nejnej, jag var inte alls trött! En mycket givande lektion med fokus på rätt saker... (Y)
Kom precis tillbaka från sjukhuset där jag har tagit veckans dos sprutor hehe.. Har nämligen börjat ta nå slags allergisprutor som förhoppningsvis ska få bort lite av den hemska allergi jag får på sommaren :/ Nackdelen med sprutorna är att jag blir så satans trött efteråt. Men gör allt för att må bra i sommar!!!
Nä nu säger jag godnatt för en stund... känner mig som en zomBiE!
Hejdooooo!

Kommentarer
Postat av: Maria :)

Haha, låt mig gissa på att du har fått Tessan i år! ;)

2011-12-06 @ 20:49:01
Postat av: Björnii!

Hahahaaha ja! Helt sjukt! Höll på att kvävas varje gång hon sa det ;DD haha...

2011-12-06 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback