Emma har små fina öron!

Hejhej! Nu är jag tillbaka i Mora efter en nice helg i Östersund. Igår var det asakuligt att köra. Banan var upp och ner och hit och dit hela tiden, en riktig 10 poängare faktiskt :)) Men nu är jag iaf tillbaka på hemmaplan i Mora igen och idag på träningen så hade vi simming och dykning och grejjor... Så nu är man lite matt.
Just precis nu ligger "Emmsi Björki Wannabe Björni" i min säng lite halvdöd sådär efter att ha dykt ner till botten (utan att få ont i öronen så att hon grät och klagade i 3 dagar, som hon fick sist hehe..) Nej, nu är det bara att tagga styrkan som drar igång om en kvart! Björki frågade precis om jag vill vara med henne på styrkan idag :DDDDDDDDDDDDDDDDD WWEEEII! :D tJAAO!
Ps. Här kommer bästa låtarna innan man ska sova, funkar hur bra som helst! Coldplay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback