I Believe I Can Fly!

Idag har dagen sett ut ungefär som igår. Vaknade kl halv 9 för att kolla på julkalendern, som förövrigt är asbra. Sen åkte jag till Grönklitt och snurrade runt runt på den lilla snöslingan. Så sjukt skönt att kunna träna igen efter nästan två veckors förkylning! Känslan av att få stå på skidorna igen aaaaah.... <3<3<3
Det suger dock att jag inte kunde följa med till Gällivare och kötta gärnet på dundret med alla andra skidisar, men nu kan jag inte göra annat än att fokusera på nästa helgs första cup tävling i Östersund!!!!!
Ska göra allt för att få igång kroppen igen och inte falla tillbaka i förkylnings träsket nu i veckan!

Emma "Björki" Björklund som jag har typ setat ihop med den här helgen! Puss bästi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback