J-cup dag 1!

Jaha då har man kört årets första sprint! Nog hade jag förväntat mig bättre fart i kroppen menmen, jag gjorde iaf mitt bästa och idag räckte det inte längre än till kvartfinal :/ Hoppas att kroppen svarar lite bättre imorgon på skate distansen! Jag ÄLSKAR skate distans så det ska bli sjuuukt kul att åka imorgon! :)))
En annan sjuukt kul sak var att idag så åkte Oskar Svensson från skidgym heltstörtgrymtsjukt bra då han som förstaårs junior tog hem en överlägsen seger i 17-18 klassen! GRYMT Oskar!
Nu ska jag ladda upp inför morgondagen med en feeeet chipspåse medan jag lyssnar på Leo, Jens och deras j*vla nätpoker hehe.. faast föredrar nog att chilla liteee med Sandiboii och Eveboii :)  TJAAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback