Something about Christmastime!

Det är någonting med julen som gör att man verkligen kan slappna av och känna hur alla problem bara försvinner. Det var längesedan jag bara tog det lugnt och var med familjen. Som jag har saknat det. Nu är den största delen av firandet över och det känns lite tråkigt att julen ska vara så himla kort. Tänk att man kan längta efter dessa dagar hela hösten och så är dom över såhäääär fort! Nu ska jag leka lite med mina nya presenter hihihi... STOLT ägare till en Fender och en Scarlett 2i2 :DDD så nu blir det till att spela in musik för fullt!
Börjar redan bli öm i fingertopparna ;) men inte ska jag sluta spela för det :))) så sjukt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback