Tacomys med JB!

Heeejsan! Nu har jag och Emma haft tacokväll och kollat på den där Justin Bieber filmen som alla har rekomenderat. Den var faktiskt ASBRA vilken talang! Så nu har jag en massa JB låtar på hjärnan FETT! Nej, nu ska jag, Emma och Jockis chilla vidare!!
PS. Anna meddelade just att hennes nerv släppte (Y) :DDD GRATTIS ANNA! Den har nämligen varit i kläm ett jäkla tag nu, så shiit asså! Hon sitter just nu i Gällivare och ska tävla satan imorgon! SÅÅ KÖTTA ANNIIIII!! Jag hejjar på diig!!! .DS. Ett till PS. Imorgon ska jag testa en massa nya skidor vilket ska bli aaaasnaaajss!!! :D TJO!
Hihihi hejdåååååå!!!

Kommentarer
Postat av: Gustav Sundström

ååå jag älskar också JB

2011-12-04 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback