VallabodsTerapi!

Glad Lucia eller God Lucia eller vad man nu säger! Idag har jag sett på ett jättefint luciatåg i skolan. Så fiiiint så! Men sen kom det mindre roliga med dagen. Vi hade nämligen Nationella proven i Matte C idag. I fyra långa timmar satt jag och brände hjärnceller, blev helt snurrig i skallen av alla siffror ett tag men jag tror ändå att det gick helt okej. Även om man kan tro att det skulle vara nog plugg för idag så tror man fel... nej, direkt när jag kom hem var det bara att börja intensivplugga till kemiprovet imorn :/........
EFTER allt plugg var det dags att valla skidorna till morgondagens julklappsjakt. Har nog aldrig varit skönare att vara själv i vallaboden. Hade lite vallabodsterapi för att ladda upp krafterna inför morgondagen.
NU måste jag verkligen sova, såå tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback