Nu är det över, men stannar kvar gör det för alltid!

Peace & Love är nu slut! :(( efter 4 underbart sjukt roliga dagar så är det dags att säga hejdå till Borlänge och CampDahlqvist och heej Ingolsbenning och sen Falun! Det är så himla overkligt att få se alla grymma artister som verkligen gör sina framträdanden med hela sin själ. Det syns verkligen att det gör det de älskar och att de verkligen brinner för det. En supergrym överraskning var "Journey" som var grymt bra!! Trodde verkligen inte att dom skulle vara så bra, men det var GRYYMT! Daniel Adams Ray var också bra och Mando Diao var brabrabra! Allt var fasen bra om jag tänker efter!! Ojojojoj.. nej det vore något att få stå på en sån där scen en dag!
Meenmen inte kommer nästa vecka bli en tråkig vecka inte! Jag drar nämligen till Falun på Elitläger på måndag och Ojojoj vad kul det ska bli! Jag kan då säga att det verkligen är något som jag brinner för och det ska bli HUR KUL SOM HELST att träffa en massa skidisar som man annars bara träffar på vintern :D
Här kommer några pics från det superdupermegabra festivalen!
KOMMER FLER BILDER SEN! DET FUNKIS INTIS JUST NU! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback