Stuga 28

Nu är jag tillbaka igen efter att ha varit i Falun! Veckan började lite knackigt med allergi skit så att jag fick åka hem, men jag kunde inte hålla mig borta länge så när jag kände mig bättre på torsdagen åkte jag tillbaka. De dagar jag var där kändes som hur länge som helst för det var så sjukt kul och alla underbara skidåkare gör mig så himla glad. Önskar att det vore längre menmen! Jag bodde i stuga 28 med Tesa, Sandii och Malin och vi hade sjukt kul och jag kommer sakna sönder dom!!!!
Här kommer några finfina bilder från lägret.
Oboy <3
Redo för att kötta!
Glasss!
älskar den här bilden! :D
Fiina stugor vare!
fiina Julia!
fredagsmys!
Prisutdelning!
Sofia som var snabbast till toppen vann "toppar"hehe.. muums!
De här dagarna kommer jag sent att glömma!! KRAAAMAAR FRÅN MIG TJINGTJING! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback