Svacka

Heeej!! Ojojoj vad jag har varit dålig på att berätta för världen om mitt liv. Jag har i alla fall varit i Göteborg i två veckor. Första veckan med skidis bästisarna. Det var huuur sjukt kul som helst och resan blev verkligen superlyckad
här har vi några i gänget..
Sen var jag i Göteborg en till vecka med min familj. Mina bröder var nämligen på Gothia Cup. Det var också suuperduperkul förutom att min facckking benhinna har fått en inflammation och att min faaakkking medicin gav mig halsont :(( menmen förutom det så var det en toppen vecka. Invigningen var hur cool som helst. Kändes nästan som man var på OS eller nåt :O :DD.. Här kommer några bilder från GOTHIA
Heejdåå göteborg!!
Och nu sitter jag här i Ingolsbenning igen hmm.. har precis börjat tränat igen. Jag och pappsen drog iväg på en 3 timmars cykeltur idag och benet känns ok. Måste se till att få lite rejäl träning nu i veckan inför Elitlägret i bruksvallarna som ska bli TOPPEN. Har sett fram emot det ett tag nu :D
Justprecisnu från Ingolsbenning..
finfint årtal detdära! HEJDÅÅ FRÅN BLÅBÄRSSKOGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback