Äventyr i Falun!

Idag har jag varit på äventyr i Falun! Imorse tog jag bussen hem till bästa björki. Vi åkte på en liten shoppingtur till sågmyra och sen steekte vi i solen på emmsis brygga! Naaaaajs!! Efter steket tränade vi lite granna och sen begav vi oss in till stan där falukalaset var i full gång. Vi lyssnade lite på Rix FM artisterna bl.a ULRIK munther våran idol och Tove Styrke, kult! Sensenseen så gjorde vi det roligaste av allt. Jag, Emma, Anna och Gurra åkte en maaassa karuseller. Vi åkte mångaa och det var huur kul som helst, blev helt yr i skallen av allt snurrande, tjohooooo! Nu är jag och björki lite hesa i halsen för allt skrikande men det var det veerkligen värt kan jag säga! What a day WHAT A DAY! :D
Lite finfina bilder från dagen! :) mästerfotografen var min egna lille björki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback