Borttappad sambo!

Heejsaan! Nu har jag kommit hem till Mora från bästa emmsi empa empe britta björki i Falun! ÅÅåå vilken rolig helg/dagar vi hade :D Nu sitter jag här i Majas rum och saknar sönder henne!!! Jag vill att hon ska komma hem nu! På riktigt, den brune jäveln får ta sig hem från det där Spanien nu tycker jag verkligen! Man måste ju hinna se na innan det blir lov! KOM HEM NU ÄLSKADE SAMBIS! DORIS BEHÖVER DIG <3
Här utanför är det massa folk och höööög musik, jag vill inte låta bitter men vill faktiskt sova hehe... ibland behöver man faktiskt inte vara en socialbäver! Godnatt gott folk!
så här blir man när man saknar en sån som Maja! Loovar! tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback