Hemma och Inte hemma igen!

Inte mera bil, inte mera bil, inte mera bil! -Linnéaa nu åker vi!... ååå jag orkar inte åka mer bil! Det suger verkligen. Igår kom jag hem från lägret jag har varit coach på i en vecka. Barnen var huur söta som helst, även fast de kanske inte alltid ville göra som man sa till dom menmen. Jag kan säga att jag aldrig blivit så trött i hela mitt liv och jag skojar inte! Igår började jag må så fruktansvärt illa innan vi skulle åka hem och min mage var lika tom på krafter som den blev på mat om ni förstår vad jag menar hehe.. Sen var det ju inte så himlans skönt att sätta sig i en bil med världens illamående. Magen blev inte precis mättare hehe... nej fy vad slutkörd jag var! Inatt blev det sovning på 14 timmar så nu ska man väl orka ha det naajs på midsommar :D det sämsta är bara att vi nu måste åka ännu mer bil :( vi ska nämligen till Rättvik som vi är varje år. Där har våra släktingar ett hus som vi brukar vara vid! Det ska bli kul att träffa alla, hoppas mitt mående är på topp bara!! :D
TJINGELING! HOPPAS NI FÅR EN SUPERDUPERBRA MIDSOMMAR MED MYCKET FOLK OCH MYCKET GOD MAT OCH FIKAA!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback