Samma sak..samma sak och samma sak igen!

Tränaätasovatränaätasova......Just nu känner jag att jag måste ta och hitta på något på det här lovet! Det känns som jag har fastnat lite just nu.. neeej jag ska allt ta mig ur min lilla rutin jag har lyckats skaffa mig. Nu ska jag göra någoooot annorlunda :D! Men jaja jag ska ju ändå bara vara här i lilla Ingolsbenning i några dagar till sen drar jag till Stockholm och är tränare i några dagar . Det ska iaf bli suuperkul! Stackars ungar som ska ha mig hehe.. dom kommer nog få det rooligt! Sen blire ju Fred och Kärlek i några dagar!!!! nAAJS. Nej i morgon ska jag nog ta mig en tur med min bästevän kajakis, inge rullisar eller löpning imorn inte kajakiis här kommer jaaag :D
Här är en bild på skönheten

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt stickade linne du hade på studenten? :)

2011-06-17 @ 18:06:49
Postat av: Linnéa

Heej! Jag har köpt det på Sisters i Falun :)

2011-06-17 @ 21:44:52
Postat av: Anonym

okej tack! :) det var jäätte fint!

2011-06-17 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback