Sliiten tjej!

Hejsan! Igår var det en tuff dag må jag säga. Först prov i skolan och sen Bjarnerundan på eftermiddagen. Det blev en rolig "liten" tur på knappt 5 timmar tillsammans med bivi, eve, rajne och kalle. Gick faktiskt ganska snabbt för att vi hade så kul på vägen :D Sen kom vi tillbaka till stentorp och jag och eve drog och köpte varsin pizza då krafterna var helt borta och påfyllning av fett var ett måste. Inte nog med det så var nog nästan alla moras studenter här på stenis igår och hade roligt. Jag kan säga att det inte var det enklaste att sova igår kväll, det var ju inte sådär jätte tyst hehe.. menmen nu sitter jag här sliten som jag är och försöker att hålla mig levande, men levande är jag så jag antar att jag lyckas. Ojojoj tänk att i morgon är sista dagen då jag går i ettan på skidgym SHIT vad fort tiden har gått, vart tog den vägen?? Näh, mer om det i morgon, då den riktiga avslutningen är. Pusss på er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback