SOMMARLOV!

OJojojojjojojojojojo vad häääärligt det är att äntligen få släppa skolan helt Men det suger verkligen att inte få vara med alla i Mora på heela sommarlovet :(( och det som suger mest är att 4orna och några 3or slutar!! VILL INTE DET! Men GRATTIS TILL STUDENTEN! ni är grymma!!! Kommer sakna sönder dom :( menmen jag kommer väl träffa dom någon gång, men iaf!
Nu ser jag verkligen fram emot ett toppenbra sommarlov med mycket träning, många läger, många fiinfina resor till ex. Göteboorg med skidisarna och Peace & Love (också med skidisarna hehe..) SKA bli fett najss! :D Och det är så himla skönt att träffa min underbara familj igen som jag har saknat så himla mycket. Det ska bli ett asaskönt sommarlov med mina bästaste syskon och med mina bästaste mammi och pappi!
Här kommer några bilder från mina syskons avslutning :D
min fiiina syster Mathilda till höger och hennes kompis Hanna till vänster <3
mina underbara bröder Zackarias till vänster och Samuel till höger <3
Hemmmaaaaaaaaaa :D:D:D:D <3<3<3
moi maintenant!
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback