Hejsan världen!

Hej! Igår satt jag och funderade lite och kom fram till att mitt liv kanske är intressant nog för att jag skulle ta och skaffa mig en sån här frän blogg. Så här är jaaag :DD!
I förr går var en riktigt kulig dag. Då firade Moraskidgymnasium 30 år och Adam Karlsson ordande ett superdupergrymtbra jubileum för alla elever som någonsin gått här på skidgym. Där var bla mina förebilder Anna Haag, Emil Jönsson, Ida Ingemarsdotter och Maria Rydqvist vilket var lite cooligt. På förmiddagen var det lekar för alla gamlingar sen på kvällen började själva festen. Först åt alla middag och massa folk uppträdde, jag var en utav alla massa folk hehe... jag med en gitarr i famnen bestämde mig för att spela en låt inför allihopa (pirrrigt). Den låten jag spelade var en egen version av "Halo" av beyonce.
Kvällen fortsatte med fler roliga uppträdanden och roligheter, men sist och inte minst så var det dags för dans till bandet "woodpjucks". Det var verkligen huur kul som helst. Jag dansade tills fötterna och vaderna fick kramp. Jag säger bara vilken lyckad kväll det blev. Tack alla bästa som gjorde den bäääääst!!!
Hejdåå bloggen för första gången :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback