Home in INgolSbenniNg :D

Hejsan! Nu har jag precis kommit hem till hemmet här hemma. OCH OOOCH jag träffade min bästa syster i hela världen som jag har saknat såHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!! Och vet ni hur bra hon är??? Jag fick typ världens snyggaste linne i hela världen. Och vet ni hon hade gjort det själv :OOOO FATTA COOLT!! Nu ska vi ha en superkul helg med. Imorgon ska vi vara bartenders på pappiis 50 års fest! FETTKULT! sen ska vi ha en massa mera kul för vi är KULIGA! :DD hejdåå
här kommer några fina bilder från justprecisnu OBSERVERA! att jag har det superfiniga linnet på mig! :DD

Kommentarer
Postat av: jenny s

men snyggare bruuuudar får man ju leta efter:D!!

2011-05-28 @ 07:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback