On ne voit bien qu'avec le coeur!

Hejsan! Idag har varit en ganska sådärig dag! Det verkar som att jag inte kan få in så mycket franska i mitt huvud. När det väl är det inne dröjer det inte länge förrän det ska in mer och det gamla ploppar ut igen!! Neej det är iaf skönt att det där franska provet är gjort nu så även fast det gick på den sämre hälften av sådärigt. NU TILL DET BRA EFTERSOM MAN ALLTID MÅSTE TÄNKA POSITIVT! Nu har jag nästan ungefär inga prov kvar i skolan fATTATta sköönt! Man kan nästan säga att sommarlovet har börjat lite halvt nu :DD
Nästa vecka drar jag och min finfina klass till västkusten HUR KUL!?!??! SUPERKUL!! :DDD Vi ska typ fiska eller nåt men jag tänker iaf göra så att det blir såhäääääär kult!! :D
dom här bjuder vi på NV10!! Vi är bästa klassen eveeer!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback