Släkten är bäst!

Ojojoj vilken grymt bra dag det har varit idag!! Min dag började med att gå ner till köket och äta frukost med några släktingar från stockholmoo och söderhamn som bor hos oss under helgen, fettnaajs! Sen drog jag iväg på ett intervallpass på mina rullisaar! Kult! och seeen kom jag hem igen efter att ha kollat lite fotboll på malmheden efter passet. Då åt jag lite mamma och pappa lagad lunch, muums. När lunchen var uppäten och jag var duschad och fräsch åkte vi till Myckelby där pappiis fest skulle hålla hus. Vi fixade lite med mat och musik och grejjor för att allt skulle vara perfekt när gästerna kom. Sen blev det en suuuperkul fest med en massa roliga släktingar och vänner! JAG HAR EN GRYMT KUL SLÄKT ska ni veta. Dom är bäääst! :D Efter många skratt och mycket god mat så ska jag ta och sova nu. Jag kommer nog att sova riktigt gott inatt. GODNATT alla! :D
några bilder på mig och mina coola brorar! (Y)

Kommentarer
Postat av: Taraldsson

;)

2011-05-30 @ 02:31:09
Postat av: Anonym

2011-05-30 @ 02:32:32
Postat av: Anonym

2011-05-30 @ 02:32:33
Postat av: carina

Vilken super duper brud du är, du är bäst!

2011-06-19 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback