Tonfiskmackor, hallon, kakor och en Anna Dyvik

Det är inte dåligt det. Idag har jag gått i skolan (kult). Det var iaf inte helt dåligt i skolan idag, för vi fick se på en teater som var superbra :DD Plussplusplusplus en till sak!!! Jag och Maja (icke min sambis maggie utan andra majaa) gjorde vårat nationela prov i engelska och vi fick BABABABA MVG!!! shiit maja vad bra vi var!!
Nu har vi spionerat på dom nya småbarnen som ska börja här på skidgym nästa år! Dom får betyget 5 utav okänt!! Det kommer bli riktigt kul när det börjar nya, men det kommer att kännas lite konstigt att inte vara en minsting längre.
Nu sitter jag och en av mina bästiisaaar Anna här och käkar mellis (Y) VI ÄLSKAR MELLIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback