EN UPDATE DIREKT FRÅN STENIS

Heeeeejsan! Det är Björnis bästis/syster/granne/förebild/konkurrent/fan/idol som gästar, alltså Emma eller Björkii som Björni kallar mig. Björni frågade mig om jag ville göra ett litet inlägg här och visst vill jag det! Jag tror att de flesta vet vem jag är eftersom att jag och Björni är bästisar och nästan allt annat man kan vara hihi.

Just nu sitter jag här i 20b och tittar på Twilight. Ikväll ska jag, Anna och Evelina filma oss när vi leker att vi är Bella och Edward och visa upp det i morgon på engelskan.... Det kommer nog bli jättebra hehe. Björni har ju varit i Norberg hela helgen men nu är hon tillbaka i Mora där hon hör hemma!! Just nu är hon ute och tränar men hon kommer väl hem någon gång hoppas jag. Jaaaaaa åååh nu kom Anna min twini hem så nu ska jag vara med henne!! Puss och kram, här är min blogg: emmasofie.devote.se

 

Heeeeej det här jag och Arii right now, vi blir fina på bild hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback