Att drömma är att leva!

När jag satt och tänkte på vad jag vill ha i julklapp började jag att komma på exakt hur jag vill ha det i framtiden. Det jag önskar mig är en ny gitarr och jag fick den perfekta bilden av min framtid. Jag ska ha ett hus uppe i bergen där man kan träna varje dag utan att behöva bli uttråkad av området, jag ska åka skidor för brinnande livet och bara bli bättre och bättre för varje dag som går. Mellan passen ska jag sitta i min hemmabyggda musikstudio och jobba på grymma låtar till mitt album. Hur underbart låter inte det liksom. + att jag ska vara grym på att laga mat så att jag kan äta supergod mat varje dag! Ååå vad jag vill bli grym på att spela! Hoppas jag får en gura så jag kan öva varje dag och hitta på massa nya låtar som äger sönder. Snälla tomten, från och med nu ska jag vara supersnäll!! Du kan vara lugn, det är inte onödigt att låta nissarna börja jobba på min Gitarr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback