Bruksvallarna och dansbingo = GRYMT!

Hejhejhej! Idag är andra dagen här på lägret i Bruks :)) I helgen tävlade jag för första gången denna säsong vilket gick grymt bra och jag känner att kroppen har vaknat från de döda från förra säsongen (SKÖÖNT!)... :))))))))))
BACK TO NOW.. Idag har vi iaf tränat två skidpass. Första passet körde jag klassisk distans och andra körde jag 5km race :D Fett kuult! Jag köttade som fasen och det kändes bra, var bara sjukt isigt, men jag dog inte av det!
Alldeles nyss hade vi den årliga dansbingon som är stört kul! Har dansat med allt och alla, dock utan framgång i själva bingon hehe... men vem bryr sig?!?!? Det roligaste är ju iaf självaste dansandet liksoom!
Nu sitter jag här på hotellet och chillar sönder med min skidgymfamilj och hare gött! Imorn väntar två skidis pass. Så himla skönt att vara på snö igen måste jag säga. Nej, nu ska jag snart sova sååå Godnatt på er!
Jag, min roomie och dampisanton :)
moi, coach och stoneface live från bruksvallsliden!
kooliiii, andersio och emmsis
Nu ska jag packa ihop och dra mig till sängen innan dom har två psykisarna käkar upp mig :/ TJAO! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback