HEEEEEJ BLOGGEEEEN!!!

Nu sitter jag på min systeeers mattelektion. jag fatta ingentiiiiing! kult! jag är här i Mora och praoar den här veckan, jättekuuuul!!!  jag har fått gjort jättemycket , t.ex. diskat 10000000 gånger och bakat en överdrivet stor kladdkaka (som jag inte ens åt av! fast jag hade ätit en annan innan hihi)!! Men jag har också fått åkt jättemycket skiiiiiidor, UNDERBART!!! och städat garage och bussar heheh, känns bra att man kan hjälpa till! ;D Imorn åker jag hem igen, känns tråkigt! men jag längtar till att få sova i en riktig säng och inte på en filt på golvet.. heheh skoja bara, jag får faktiskt sova på en luftmadrass iallafall ;) och jag kommer sakna snön i Grönklitt fast jag har åkt mins 80 varv runt på en där banan! de är nått med den banan som man bara inte tröttnar på, de kanske är.. SNÖN?!?! Håller tummarna för att vintern kommer hem till Ingolsbenning snart!
Mvh Linneas bästaste sötaste coolaste och bara helt as grymma lillasyster Mathilda!
HoJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback