Lägerrrr!

Nu är vi på plats i Östersund och har kört ett pass på förmiddagen. :))))) Fattar ni hur skönt det är att äääntligen få stå på skidor igen??!?!? Helt sjukt är det iaf! Ska snart ut på nästa pass. Tänker köra lite intervaller för jag är riktigt sugen på det! Vi bor på CampSödergren som ligger precis bredvid spåren vilket är jätte skönt då man kan träna när man känner för det liksom :D...
Nu till dom tråkiga nyheterna :((( Min facebook har typ blivit hackad eller något så det går inte att komma in på den :/ Fattar ingenting :(( menmen bara ingen gör något dumt med den så är det väl okej antar jag (eller nje förresten inte okej alls, ge mig min facebook tackar)!
Neej nu ska jag dra på nästa pass och kötta lite intervallisar, Tjaooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback