Mot det vita guldet!!!

Om en pytte stund så drar jag med familjen till Östersund och SNÖÖÖÖN!!!! :DD Känner att vi nog inte kommer att vara ensamma där men vem bryr sig!??! Att äntligen få åka skidor utomhus kommer att bli så sjuukt skönt! + att jag hoppashoppashoppas att det kan bli lite kallare typ NU så att det blir en massa snö till tävlingsstarten i bruks om bara en och en hav vecka FATTA en och en halv vecka!!!! :D STÖRT TAGGAD! Det ska bli så himla kuuuul!!!!!
En till sak jag har att berätta är att idag var en från tidningen här och intervjuade mig (coolt eller nåt)! Nej, inte specielt, men det är väl bra att norberg och fagersta folket har koll på mig antar jag hehe...
Tjolahopp allihoopa nu drar jag TJINGELING!
Mina älsklingar som äntligen ska få känna på äkta vara! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback