So long Bruks, hello Vinterstudion!

Igår kom jag och resten av skidgym hem från Bruksvallarna efter ett riktigt roligt läger. Det näst sista passet i torsdags kväll var ett fjällpass, då jag och Anna tog med oss stavarna och drog iväg upp mot toppen. När vi nästan var uppe så fick Anna för sig att hon inte ville fortsätta längre, så jag som ville upp på toppen fick då fortsätta själv (annannanna)! Det var hur fint som helst där uppe, men när jag började tänka på att jag faktiskt skulle ta mig ner utan pannlampa i mörkret insåg jag att det var liite jobbigt. Det blev verkligen kolsvart och jag såg inte mina egna fötter på vägen ner. Efter att halkat ner en bit för berget så kände jag mig som dom där tre vise männen, då jag såg att jag följde den fina stora sjtärnan på himlen hem... Coolt!
Men nu sitter jag iaf här i Mora igen och kollar på de grymma skidåkarna som idag åker världscup i Sjuesjöen! gRyymt åkt Kalla den där Björgen går ju inte att göra mycket åt :/ nu taggar vi killarnas lopp och hoppas att de åker supersnabbt!!! :D Här är lite fina bilder från fjällturen..
Jag och Anna ristade in våra fina bokstäver i ett träd (Y)
Blev lite trött när jag var där uppe, men då var det bara att plocka fram dextron och fortsätta :)
Hejdå Bruksdelux! Ses igen sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback