BARA 1 MÅNAD KVAR!!!!!!

Kom precis på att det bara är en endaste ynka liten månad kvar idag tills jag har kört säsongens första tävling i Bruksvallarna. Om 1, FATTA 1 månad, stört, så har jag kört 10km skate i premiären i bruks :DDDDDDDDD!!! Gaah känns inte helt sant faktiskt men det är det ju faktiskt! Fick bara lov att säga det innan jag somnar. ÅÅÅÅ kommer inte att kunna sova!!#€%&/ vill åka skidor på snö, riktig naturlig snö utomhus NUNUNU! Ska iaf åka till Torsby nästa vecka på läger med skidgym, men det är liksom inte samma sak att åka i en tunnel som det är att åka på riktigt riktig snö. Men det får duga så länge!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG VILL ATT DET SKA SNÖA NU SÅ ATT JAG KAN FÅ HOPPA RUNT I SNÖN OCH KÄNNA PÅ DEN OCH ÅKA PÅ DEN OCH BARA SE DEN!!!! Herregud nu spårar det ur...... GODNATT!! Jag ska bara be för lite snö innan jag somnar bara... bra klart nu hoppas vi på snö utanför fönstret imorgon bitti! :D tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback