Call My Name

Man sitter i skolan hela dagen så då måste man ju försöka att göra den sådär helt okej kul! Fysiken imorse var så stört rolig!! Jag och Holmii hade damp DAMP verkligen hahahahah åå vad kul det var! Matten var kanske inte sådär sjukt kul hehe. Försökte att ha lite pepptalk med mig själv, men Maja bara tyckte att jag skulle ge upp........
+ att det kändes så sjukt bra på passet idag! Jag köttade verkligen och blev inte trött hur mkt jag än tog i :)) Tacktacktack kroppen för att du har vaknat upp igen från de döda!!! :D Nu ska jag sova och vänta på en ny dag!
Godnatt! :D
Fattar inte att man måste sitta innanför fönstret hela dagen när man helst vill vara där ute!! Men men.. sånt är livet! Godnatt igen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback