Inser att jag kommer att sakna det här stället...

Börjar få lite halvt panik att jag redan ska hem från Älvsbyn :/ Jag har vääldigt delade känslor om hemresan!! Det ska bli sjukt skönt att komma hem och träffa min saknade familj, men samtidigt känner jag att jag inte är klar med norrbotten än. Har ju precis börjat lära känna alla sköna norrlänningar här uppe och kommer att sakna dom!!!
En vecka med Elin Vedin sammanfattas: UNDERBART!
Har verkligen haft det huuur kul som helst! Blev så varmt mottagen av allihopa så att jag nästan börjar känna mig som hemma här! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag kommer att ha med mig den här veckan som ett grymt minne och hoppas verkligen att jag träffar så många som möjligt av alla dessa älvsbybor i vinter när tävlingssäsongen drar igång! Det kommer att vara med en klump i magen som jag rullar iväg från Älvsbyn tågstation! En sak är iaf säker, JAG KOMMER TILLBAKA!
Älvsbyn i mitt <3

Kommentarer
Postat av: FrostN

Norrland är fint, känns alltid hemma för mig, även om jag aldrig bott där. Norrbotten finns kvar, och jag ska tillbaks jag med!

2011-10-28 @ 17:29:38
Postat av: Coach E.

Nåå.

LillBjörnen. Du e för go du!

De är tomt utan dig och LillAnders här.

Hoppas du fick sova gott i Söndsvall.

Ses när de vita guldet kommer :)



2011-11-01 @ 12:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback