Nattåg, Norrland, Nybörjare på R-OL!

Amen tjänare (Norrländsk brytning)! Idag (inatt) har jag för första gången åkt nattåg till en kulig vecka uppe i Älvsbyn. Det var kul för jag träffade en jätte trevlig tjej i min hytt som skulle vara med i TV och allt idag, så fick se henne igen på teven nu ikväll (coolt). Meeen det allra viktigaste jag har att berätta är att idag har jag FÖR FÖRSTA GÅNGEN åkt rullskidsorientering på det juniorlandslagsläger jag är på och det gick huuuur bra som helst och var superkul! Känner att jag måste ha någon slags nybörjartur eller något! Mötte liksom sverige-eliten och höll samma standard som dom liksom :o Lyckades tom vinna en bana (skrytarN hehe..). Nej, men det var ju överraskande så att säga!
Nu sitter jag med Anders och chillar lite, men nu väntar den efterlängtade sängen. Kommer inte att bli svårt att sova inatt kan jag ju säga. Är sjuukt trött! Sååå Godnatt :D
Lite bilder från dagen! Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback