Norrbotten levererar!!!

Idag när jag vaknade såg jag en VIT VÄRLD utanför fönstret! Det har snöat här under natten och det har inte slutat än :D Hoppas att det aldrig slutar för jag vill åka skidor! Ska ta mina skitskidor och dra en sväng på den nu vita gräsmattan senare i eftermiddag. I morse skulle vi egentligen haft rullskids-OL tävling men eftersom det snöat så mkt under natten så blev det inte så utan istället blev det en löpning/stavgångsrunda upp på Mt Kanis (Y) Det var kuligt och vi såg tom några älgar springa förbi oss ute i skogen.
Nu är det vila som gäller för att ladda upp inför eftermiddagens hårda orienteringspass (önska mig lycka till hehe..). Om jag hittar tillbaka ur skogen så blir det sen till att plocka fram skidisarna :))))) och sprina runt lite på gräsmattan!
SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER SNÖN <3 :))))) Här kommer några bilder live från Älvsbyn:
Årets första snö-ängel får avsluta det här inlägget! Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: FrostN

Gillar'T!

2011-10-22 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback