Packning för 3 veckor framöver

Hejhej! Håller på att packa för de närmaste 3 veckorna. Imorgon kl. 7.00 bär det av mot Torsby och skidtunneln med skidgym för att göra säsongens första pass på snö :DDD Det ska bli asaasasasasakul :D Efter tre dagar i Torsby drar jag snabbt vidare till Norrbotten och Älvsbyns skidlinje (Y). Där ska jag vara i en och en halv vecka på praktik :))) HUR KUL?? Jäätte sjukt underbart kul! Anders och jag ska praoa hos hans syster som är tränare där vilket blir spännande. Vi har redan fått några uppgifter vi ska gör innan vi kommer dit bl.a. öva in några låtar som vi ska uppträda med :) och så ska vi förbereda några kuliga lekar som vi ska ha på deras "måndags fika" eller nåt sånt.
Efter Älvsbyn åker jag hem till Ingolsbenning och landar i några dagar, sen bär det vidare mot Östersund på träningsläger med klubben. 3 veckor av äventyr och träning skulle jag kalla det. Nu ska jag packa vidare så att jag hinner få med mig allting. Kraamizar till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback