SjuktGrymtToppenUnderbart skön dag!

Dagen började grymt bra då jag tajmade Jockis och Jesper perfekt då dom var på väg till Orsa för lite intervaller. Hängde på dom och körde lite backintervaller upp mot Grönklitt vilket kändes superbra. Äntligen börjar jag få fart på kroppen igen!! :DD Mellan passen så gjorde jag, Anna och Emma mumsiga pannkakor och vilade lite. Sen var det dags för andra passet. Jag och Annibanani drog iväg på ett löppass. Alltid lika superduperiroligt att träna med min bästiiis! Som jag och Anna konstaterade idag på passet så har vi jämt roligast när vi tränar tillsammans! :DD DU ÄR BÄST MIN ANNI <3<333 Nu ska jag och Emma gå och lämna henne till tåget och sen ska jag och Emma chillaaaaa!! NI ÄR BÄSTAST MINA FJÄRDISAR <3
Bästa stentorp <3
Hemma och trött efter en UnderbarT bra men tuff dag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback